Известие

Collapse
No announcement yet.

Сваляне на рейка на боксер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Сваляне на рейка на боксер

    Здравейте,колеги!Искам да попитам,някой свалял ли е рейка на 145 боксер? Заслужава ли си да се мъча сам, защото парите,които ми искат за сваляне и качване ми се струват много (около 100-150лв.)
    Благодаря предварително !
    Alfa Romeo 145 1.3 Boxer 95'EX
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 98'
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 04'

  • #2
    Ми реално ако не си с две леви ръце, не би трябвало да има проблем.
    Цената е такава защото си е голяма заигравка,и си мъка особено ако го правиш за сефте.
    Реално трябва да извадиш гредата под акумулатора и цялата и периферия за да извадиш рейката, а тя е вързана за въпроснта греда.
    Ако парите не са ти проблем, по добре си я закарай на майстор.

    Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

    Comment


    • #3
      Ами ако никога не свалял рейка на кола, по-добре не започвай да се учиш тоцно на тая кола. Още повече, че има и доста кабели, които минават оттам, около гредата, на която се държи рейката и има още доста особености при нейния демонтаж/монтаж. 150 лв. за труд и според мен са много, но 100 лв. си е разумна цена.

      Лично аз съм свалял и качвал (това ми е работата, работя в автосервиз) повторно рейка, след същото нещо правено в друг сервиз, където са се учили за пръв път на такава кола. Бяха изпочупили много неща и бяха загубили други. И то говорим за автосервиз.

      Отделно ако сменяш рейка, то тази която ще слагаш е задължително да бъде ревизирана (демек да не тече със сигурност и да бъде с нови маншони) иначе всичко става безпредметно.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Колега, свалянето на рейката е деликатна работа, защото излиза през места, където минава буквално на милиметър разстояние.
        Моята съм я свалял четри пъти и на четвъртия за малко да изгубя търпение.Просто забравих една особеност и проклетата рейка не излизаше за три милиметра. Точно в тия моменти се правят най-големите поразии.
        Да уточня, че моята е 33-ка. Тя има добре обособен път за вадене и почти нищо сериозно за чупене около нея. Нещо което не може да се каже за твоята. При твоята има обилно количество неща за трошене.
        Ако все пак искаш да експериментираш и имаш много свободно време , база и нерви, може да опиташ.
        Колегите ще ти помогнат.
        Подготви се психически за голям резил и давай смело напред.
        Ако не, откарай я на някой дето го е правил и
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment

        Working...
        X